Två nöjda tidningsmakare , Ulf Börjesson t.v. och Johan Klinbgerg t.h, ser med tillförsikt på framtiden.

Allt om Flugfiske ökar 20%

Publicerad Senast uppdaterad

I en värld där papperstidningar har det tufft, ökar Allt om Flugfiske sitt lösnummersälj med hela 20 procent!
Med Johan Klingberg som chefredaktör och Ulf Börjesson som formgivare har Allt om Flugfiske nu vänt upp sin trend rejält. En bedrift i dagens tuffa mediavärld. Både Klingberg och Börjesson har en benfast tro på papperstidningens framtid och menar att aktiviteten att läsa ett välskrivet magasin, är en utmärkt kompletterande syssla i vårt i övrigt skärmstyrda liv. Och det verkar som om de har lyckats förmedla den känslan till läsaren.
Allt om Flugfiske nummer två kom ut i butik ut förra veckan. Detta nummer fokuserar bland annat på sommarens fjällpärlor, på laxfiske i Byske, på myggpuppor, regnbågens favoritnymfer, flugfiske-set för nybörjare och idfiske på fluga. Förhoppningsvis responderar publiken lika bra på detta nummer.